dimecres, 24 de setembre del 2014

Documents a la xarxa

Ahir vaig tractar com compartir els meus documents a la xarxa mitjançant diverses pàgines web que em van mostrar. 
Vaig veure que és molt fàcil, útil, ràpid i beneficiós per nosaltres i per la gent que consultés els nostres espais. 

També vaig treballar com emmagatzemar els meus documents fàcilment sense necessitat de recórrer a un pendrive, correus, etc. Hi ha programes on-line que et permeten tenir tots els teus documents, o les pàgines que t'interessen emmagatzemades en un mateix lloc on també pots fer pública la teva informació amb l'objectiu de compartir el que per tu és interessant. 

D'altra banda, també hi ha pàgines per publicar, investigar i fer recerca dels temes que t'interessen com per exemple Twitter, el qual és molt útil, ja que consta en seguir a usuaris que publiquen tota mena de comentaris sobre el tema que a tu més t'interessi i així permet seguir l'actualitat minut a minut.

Aquí deixo unes pàgines web per si algú li interessa: www.feedly.com, www.delicious.com, www.twitter.com.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada